Summa sidvisningar

söndag 21 april 2013

Söndag 21/4-13 Kaffesumpen, till er som läser.....



Går det trögt i livet? beställ...
 MagKänsla.nu

Ingen är inte lycklig 24/7 ...

Så hur gör man för att ändå lyckas med det man vill och önskar?
...läs mer om det i min bok MagKänsla.nu 
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
 Tack för att Du delar inlägget
Kram Birgitta
medium, spå, kurs, medial utveckling, siat, sierska, rena hus, spöken, borttappat, medial grundutbildning, seans, kurs, försvunnen, tarot, magkänsla drömtydning,  spå kaffesump, magkänsla,djurkommunikation, andar,  spöken, sorg, framtid, kärlek, drömlexikon

Dagens kaffesump säger....

Ge aldrig upp men släpp taget

Att se relationer och händelser för vad det ÄR, istället för att hålla fast vid vad man önskade, ger Dig frihet
 Det kan göra ont men det ondaste är att vara kvar i en illusion

Så släpp taget 

PS titta gärna in på mina auktioner på länken nedan DS
 Kram 
Birgitta Werner 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar