Summa sidvisningar

fredag 31 maj 2013

BONUS! Fredag 31/5-13 Kaffesumpen säger...



Dagens kaffesump säger.... 
Energier och val

Känner hur negativitet liksom ligger och lurar så bli medveten om Dina tankar och välj glädje 

De ända beslut Du behöver ta är att välja GLÄDJE allt annat löser sig då till det som det ska bli

Ligger mycket i sumpen, lita till Dig själv och Dina kunskaper, Du får ett meddelande som ger Dig trygghet och glädje, några nya bäbisar är på gång :) och två hus bli köpta, större summa pengar kommer, då säger vi alla Tack till det redan nu :)

Lita till att Din glädje är det sanna, lita till att alla Dina önskningar uppfylls, 
för universum hör just Dig och Du är viktig!

Mer finns att läsa i min bok MagKänsla.nu nedan

Kram Birgitta
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
Tack för att Du delar inlägget



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar