Summa sidvisningar

måndag 20 maj 2013

BONUS! Måndag 20/5-13 kaffesumpen säger....



Dagens kaffesump säger....
Glädje! 

Hur jag än vrider och vänder sumpen, så är det glädje :) samarbete, bus och mer glädje! 

Besked kommer som ger något nytt, kan vara en sak eller nya idéer 

Och sumpen är full av dem vi har på andra sidan, känns som en fest

Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
 Tack för att Du delar inlägget
Kram Birgitta

medium, spå, kurs, medial utveckling, siat, sierska, rena hus, spöken, borttappat, medial grundutbildning, seans, kurs, försvunnen, tarot, magkänsla drömtydning,  spå kaffesump, magkänsla,djurkommunikation, andar,  spöken, sorg, framtid, kärlek, drömlexikon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar