Summa sidvisningar

tisdag 21 maj 2013

BONUS! Tisdag 21/5-13 Kaffesumpen säger.....





Dagens kaffesump säger....
Var som Pippi Långstrump eller Emil
Pippi var stark och litar till att allt ordnar sig, hon har struntar i vad andra tycker och tänker om henne, hennes klädsel och frisyr, hon har dörren alltid öppen och säcken med pengar framme, hon hanterar skvaller kärringar (Prussiluskan) och bovar med självförtroende 
Hon vet att hon är älskad av sin pappa fast han är på andra sida jorden :)
och hon gör det hon önskar. Emils nyfikenhet och upptäckarglädje var aldrig elaka eller med illvilja, utan bara ren skär glädje!
Så gör det Du tycker är roligt och alla "måsten" blir nästan gjorda av sig själva, strunta i vad andra tycker för DET är ALDRIG ditt problem, lita till att pengar kommer och Du har styrkan när/om problemen kommer för Du gör det som är roligt!


Finns många tips i min om att hantera bekymmer och dåligt mående i min bok Magkänsla  

Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
 Tack för att Du delar inlägget
Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar