Summa sidvisningar

torsdag 9 maj 2013

BONUS! Torsdag 9/5-13 kaffesumpen till er som läser....




Dagens BONUS kaffesump säger... 

Bara för att Du kan bör Du inte

Hit räknas otrohet, flört som bara har med självbekräftelse att gör, att skälla ut någon bara för att dom var i vägen eller inte gjorde det Du tänkt.


Det finns det bör för att Du kan
Sjung, även om det låter illa, tala om att Du älskar en person även om Du kanske inte får något tillbaka, sök jobb/utbildning även om Du inte tror att Du får det, städa även om Du avskyr det, ring / hälsa på en gammal vän även om vännen inte hört av sig på länge,
Ingen är inte lycklig 24/7 ...

Så hur gör man för att ändå lyckas med det man vill och önskar?
...läs mer om det i min bok MagKänsla.nu 
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
 Tack för att Du delar inlägget
Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar