Summa sidvisningar

fredag 10 maj 2013

Fredag 10/5-13 kaffesumpen, till er som läser....



Dagens kaffesump säger... 
Du får ett meddelande av en yngre person och det är med massor av kärlek 
Det kommer in STORA pengar till Dig kan vara en vinst eller förskottsbetalning för något, spännande!

Tyvärr ser jag också avundsjuka och illvilja, försök att se klart på folks avund, så Du inte tona ner Dig eller gör Dig själv illa med det dom ger. Skicka bara tillbaka allt ont till dem som gav det. 

Eller är Du själv avundsjuk på någon? 
Börja då på en gång att se över Dina önskningar och vad Du vill ha ut av livet istället för att se vad andra har, du tycker synd om Dig själv och gör andra illa och Dig själv, för det du då säger till Dig är "jag är så j-a värdelös och duger inget till", använd den energin till att förverkliga DINA drömmar istället!
mer om hur man gör finns att läsa i min bok, länk hittar du längre ner.

Ingen är inte lycklig 24/7 ...

Så hur gör man för att ändå lyckas med det man vill och önskar?
...läs mer om det i min bok MagKänsla.nu 
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
 Tack för att Du delar inlägget
Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar