Summa sidvisningar

lördag 16 november 2013

Lördag 16/11-13 Kaffesumpen säger....


Dagens kaffesump......


SE KLART!
gör inte saker för att Du måste, är van eller att Du tror andra vill 
Stanna upp och uppdatera Ditt liv
Se klart på vad som inte fungerar i dag, släpp det, för att fortsätta att göra MER av det som inte fungerar, fungera ju inte bevisligen :) så släpp det, skapa egen tid och då kommer nya idéer,tankar och möten som hjälper Dig att lösa det OM det ska lösas :)
kram!
Birgitta
jag har siat vädret se HÄR


Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)
0939-1147788



Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar