Summa sidvisningar

fredag 27 december 2013

Fredagen den 27712-13 Kaffesumpen säger.....

Ring mig
Under Jul och Nyår
kan du nå mig  alla dagar och tider, svarar jag inte kostar det inget


0939-1147788
Birgitta Werner
Ditt medium/ coach

STOR SEANS Annandag Jul!
JULKLAPP? bjud/ tag  med en vän och njut i ett par timmar
mer info HÄR Välkomna! / Birgitta


Dagens kaffesump......


Mycket handlar om att slutföra och avsluta
säcken knyts ihop
En ny fas i Ditt liv är på väg in och Du har starkt skydd, Du är älskad så var inte rädd för förändringar

Slumpa en tidigare sump, den blir aktuell för just Dig när Du läser den.
kram!
Birgitta



Mitt underbara hus i Brunflo blir till salu 2014 mer finns att läsa HÄR

jag har siat vädret se HÄR
Torsdagen den 21/11 kl 11-12 var jag med i Radio Jämtland
för att lyssna till sändningen följ info här Radio Jämtland


INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa

ÖPPET NÄSTA GÅNG
MELLANDAGSREA!!!
Lördagen den 28/12 kl 11-14 
REA upp till 50-70 % 



Butiken ska tömmas för nytt ska in!
mer finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook HÄR
om du är rädd för att missa något? så ring om du vill komma in och titta
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker
Älvans antikt &  kuriosa
Gränsvägen 11 i Brunflo

0763-355000

Välkomna!

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

  AUKTIONER
http://www.tradera.com/auktioner/Bitta1961

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar