Summa sidvisningar

måndag 30 december 2013

Måndag 30/12-13 Kaffesumpen säger.....

Ring mig
Vad kommer för Dig under 2014?
jag spår dig 

ca 5 minuter kostar 100 kr, 10 min kostar 200 kr
finns på telefonen i dag mellan kl 13-21

0939-1147788
Birgitta Werner
Ditt medium/ coach



Dagens kaffesump......

Sumpen pratas en massa men svårt att tyda vad :)
Så förmodligen står det för att det kan vara en period nu med mindre händelser och att bara vara
En viktig sak ploppar upp och det är att Du SKA älska Dig själv först! och ända in i hjärtat för då har Du ett starkt skydd :)
Slumpa en tidigare sump, den blir aktuell för just Dig när Du läser den.
kram!
Birgitta



Mitt underbara hus i Brunflo blir till salu 2014 mer finns att läsa HÄR

jag har siat vädret se HÄR
Torsdagen den 21/11 kl 11-12 var jag med i Radio Jämtland
för att lyssna till sändningen följ info här Radio Jämtland

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa


TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook HÄR
  AUKTIONER
http://www.tradera.com/auktioner/Bitta1961
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

Älvans antikt &  kuriosa
Gränsvägen 11 i Brunflo

0763-355000
Välkomna!

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar