Summa sidvisningar

onsdag 1 januari 2014

Nyårsdagen Onsdagen den 1/1-14 Kaffesumpen säger......

Ring mig
Vad kommer för Dig under 2014?
jag spår dig 

ca 5 minuter kostar 100 kr, 10 min kostar 200 kr
finns  vid telefonen till och från i dag
inget svar, ingen kostnad 

0939-1147788
Birgitta Werner
Ditt medium/ coach

Dagens kaffesump......

Var i stillhet inom Dig för nu kommer det chanser
och lättast att se dem är att bara vara nyfiken och glad som Pippi och Emil
Så släpp behovet att vara duktig, att göra rätt och tag inte livet så allvarligt :)

Slumpa en tidigare sump, den blir aktuell för just Dig när Du läser den.
kram!
Birgitta

Mitt underbara hus i Brunflo blir till salu 2014 mer finns att läsa HÄR

jag har siat vädret se HÄR
Torsdagen den 21/11 kl 11-12 var jag med i Radio Jämtland
för att lyssna till sändningen följ info här Radio Jämtland

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa


TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook HÄR
  AUKTIONER HÄR

skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

Älvans antikt &  kuriosa
Gränsvägen 11 i Brunflo

0763-355000
Välkomna!

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar