Summa sidvisningar

torsdag 9 januari 2014

Torsdagen den 9/1-13 Kaffesumpen säger....

Vad kommer för Dig under 2014?
Har livet stannat av? varit för mycket?
RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET
inget svar ingen kostnad 

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr

0939-1147788
Birgitta Werner
Ditt medium/ coach

IDAG, ONSDAG, ÄR JAG MED I RADIO KROKOM KL 10,00 
lyssna, ring eller maila in en fråga

Dagens kaffesump......
Lustig sump
enkel och svår att tyda?
och det kanske är det som är budskapet i dag :)
Att bara låta allt vara och att inte leta förklaringar

Slumpa en tidigare sump, den blir aktuell för just Dig när Du läser den.
kram!
Birgitta

Mitt underbara hus i Brunflo blir till salu 2014, fler foton inlagda Tisdagen den 7/1
mer finns att läsa HÄR

jag har siat vädret se HÄR
Torsdagen den 21/11 kl 11-12 var jag med i Radio Jämtland
för att lyssna till sändningen följ info här Radio Jämtland

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa


TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook HÄR
  AUKTIONER HÄR

skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

Älvans antikt &  kuriosa
Gränsvägen 11 i Brunflo

0763-355000
Välkomna!

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar