Summa sidvisningar

lördag 29 mars 2014

Lördagen den 29/3-14 Kaffesumpen säger.....



Ditt medium Birgitta Werner
RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner
Ditt medium/ coach


Dagens kaffesump......
                                   
Det finns mycket som Du inte förstår, anar eller kan kontrollera
och du behöver inte det heller, utan bara njut av livet, dagen och stunden!

(Mer om det här finns i min bok Magkänsla.nu mer info längre ner)
Kram Birgitta

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
BUTIKEN STÄNGD ETT TAG FRAMÖVER, vill du in och titta ring eller mail!

TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook HÄR
  AUKTIONER, lite mer foton och länkar finns HÄR





Mycket fina saker på auktioner
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar