Summa sidvisningar

fredag 4 april 2014

Fredagen den 4/4-14 Kaffesumpen säger.....

I Onsdags var jag med i  RADIO KROKOM  
går  att lyssna i efterhand
klick  HÄR
Nästa gång Onsdagen den 16/4 kl 10,00

Ditt medium Birgitta Werner
RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa :)

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner

Dagens kaffesump......
                                 
Du går mot nya tider, tveka inte , bara gå!
Tag chanser och prova Dig fram

Gårdagens två sumpar hitta du HÄR och HÄR
(Mer om det här finns i min bok Magkänsla.nu mer info längre ner)
Kram Birgitta

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
BUTIKEN STÄNGD ETT TAG FRAMÖVER, vill du in och titta ring eller mail!

TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook, 
HAR UTFÖRSÄLJNING! så trångt i lagret så passa på att fynda!! HÄR
  AUKTIONER, lite mer foton och länkar finns HÄR







Flera olika antika bänkar ute

Trädgårdsmöbel  Grythyttan


Tebord råglas 60-talet




Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar