Summa sidvisningar

onsdag 2 april 2014

Onsdagen den 2/4-14 BONUS kaffesumpen säger......

IDAG KL 10,00 ÄR JAG MED I RADIO KROKOM och svarar på frågor, lyssna, ring eller maila en fråga 
går också att lyssna i efterhand

Ditt medium Birgitta Werner
RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner

Dagens kaffesump......
                                   
Det blev en kaffesump till idag!
Många snabba händelser kommer
Bara STÅ kvar, gå inte in i andras konflikter och sätt gränser
För sen kommer styrka, energi och glädje.
Bara njut!

Morgonens sump hittar du HÄR
(Mer om det här finns i min bok Magkänsla.nu mer info längre ner)
Kram Birgitta

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
BUTIKEN STÄNGD ETT TAG FRAMÖVER, vill du in och titta ring eller mail!

TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook, HAR UTFÖRSÄLJNING! så trångt i lagret så passa på att fynda!! HÄR
  AUKTIONER, lite mer foton och länkar finns HÄR












Mycket fina saker på auktioner
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar