Summa sidvisningar

onsdag 30 april 2014

Onsdagen den 30/4-14 Dagens första Kaffesumpen säger.....

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner

I dag Onsdag den 30/4 kl 10,00 jag med i  
RADIO KROKOM som deras Medium, lyssna, ring eller maila en fråga  
klicka  HÄR

Kärlek, kärlek och kärlek
Fulla sumpen med kärlek
Relationer stärks och gamla får en nytändning
Ser förlovning och bröllop
resor och längtan
Ser hur hus byggs, kan också stå för Din inre styrka som växer, ser pengar som kommer på oväntat sätt

Många barn blir till nu så var försiktig om Du inte vill  ha :)
Njut av stunden, dagen och livet för mycket fint är på väg

Onsdagens andra sump hittar du HÄR
Tisdagens sump hittar du HÄR
Måndagens sump hittar du HÄR
Jag har siat väder och lite skvaller framöver det hittar du  HÄR
Slumpa en tidigare sump HÄR finns över 600 stycken :)

(Läs min bok Magkänsla.nu mer info längre ner)
Kram Birgitta


INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
BUTIKEN STÄNGD ETT TAG FRAMÖVER, vill du in och titta ring eller mail!

TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook, 
HAR UTFÖRSÄLJNING! så trångt i lagret så passa på att fynda!! HÄR



  AUKTIONER, lite mer foton och länkar finns HÄR
Flera olika antika bänkar ute

Tevagn råglas 60-talet




Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkomn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar