Summa sidvisningar

tisdag 15 april 2014

Tisdagen den 15/4-14 första Kaffesumpen säger.....

På Onsdag 16/4 kl 10,00 jag med i  
RADIO KROKOM  
lyssna . ring eller maila en fråga
klicka  HÄR


Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa :)

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner

Dagens kaffesump......
                                 
Tala är silver, tiga är guld 
det är vad dagens sump rekommenderar
Tag några djupa andetag och låt saker och ting bara vara för det är bara en negativ förväntan Du har som förverkligas och när Du lyckas tiga kommer ett härligt välmående!

Jag har siat väder och lite skvaller framöver det hittar du  HÄR
Tisdagens första sump hittar du HÄR
Måndagens sump hittar du HÄR
Slumpa en tidigare sump HÄR finns över 600 stycken :)

(Läs min bok Magkänsla.nu mer info längre ner)
Kram Birgitta

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
BUTIKEN STÄNGD ETT TAG FRAMÖVER, vill du in och titta ring eller mail!

TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook, 
HAR UTFÖRSÄLJNING! så trångt i lagret så passa på att fynda!! HÄR
  AUKTIONER, lite mer foton och länkar finns HÄR







Flera olika antika bänkar ute

Trädgårdsmöbel  Grythyttan SÅLD!


Tebord råglas 60-talet




Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar