Summa sidvisningar

måndag 19 maj 2014

Måndagen den 19/5-14 Kaffesumpen säger....

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner

PÅ GÅNG

Kurs i Spå i kaffesump
Medial grundutbildning på distans

Första föreläsningen blir i början av Maj och du behöver inte vara rädd att missa en föreläsning, för du tillhör gruppen i 4 månader och har fri tillgång till alla föreläsningar under den tiden
och du behöver INTE föreläsningar för att komma igån och spå, det materialet skickas till dig så fort du betalat in

och inom några dagar har jag möjlighet att erbjuda delbetalning genom Klarna
Läs mer här


Hur jag än tolkar sumpen säger den samma sak igen och igen :)

Det är fortfarande en stark energi så Dina önskningar förvekligas
men det behöver inte vara idag så ha bara tillit och önska med glädje för allt Du gör nu ger Du kraft till och det uppfylls framöver
"se" det Du önskar, tag in glädje och släpp önskan och gör något roligt under tiden för glädjen ger önskan mer kraft och när Du gör det Du tycker är roligt går det än lättare att önska Dig än MER :) 
nu blev sumpen nöjd :)

Telefontid Måndag-Onsdag kl 18-21, 
övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad
Fredagens sump hittar du HÄR
Torsdagens sump hittar du HÄR
Onsdagen sump hittar du HÄR

Jag har siat väder och lite skvaller framöver det hittar du  HÄR
Du kan också gå in under Etiketter och slumpa en äldre sump, för den blir då aktuell

Kram Birgitta
Onsdagen den 14/5 kl 10,00
var jag med i Radio Krokom som deras Medium
Lyssna på reprisen
klicka  HÄR

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
BUTIKEN STÄNGD ETT TAG FRAMÖVER, vill du in och titta ring eller mail!

TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook, 


  AUKTIONER, lite mer foton och länkar finns HÄR
Trädgårdsbänk



Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar