Summa sidvisningar

söndag 4 maj 2014


Distanskurs
Medial utveckling med start av att Spå i kaffesump 
och du behöver inte dricka kaffe för att spå dig själv och andra.

En kurs vis Skype (eller att jag ringer upp dig på din telefon när det är föreläsningar)
INGA FÖRKUNSKAPER BEHÖVS

Spå i kaffesump plus föreläsningar ger dig starten till att utveckla din mediala förmåga, 
det finns inga gränser!
Andekontakt, Se framtid /tidigare liv, rena hus, healing, kanalisering, 
Borttappat / försvunnet , Djurkommunikation, spå i kort mm.
och naturligtvis inget tvång att fortsätta för efter en-fyra månader kan du spå i kaffesump.

Du får via Posten mitt stora symbollexikon som du har som hjälpmedel och fungerar även till drömtydning .
Tag med en-två vänner, se erbjudandet längre ner och lyssna till min föreläsning, 
Fördelar med att ha vänner med, för du har då några som du kan träna på och som kan träna på dig
Du gör allt i din egna takt och det tar bara ca 4 timmar  utspridd på två månader
Du kommer också att ha fri tillgång till vår egna Facebooksida, 
där du får tips och stöd, och vänner med samma intresse
Du behöver
  Inga förkunskaper! Du behöver inte ens dricka kaffe, Tag dig tid,1 timmer varannan vecka och ha kul!
Rent tekniskt behöver du en Facebooksida, och saknar du Skype ringer jag upp dig på telefon så kan du lyssna ändå. Och du kan sitta var du vill i hela Världen 
Priser och tider
Ni kan själv ge förslag och önskemål för vilka dagar och tider som passa er bäst 
När kursen startar blir det 4 föreläsningar på ca 60 min utspridd på 8 veckor och du tillhör gruppen i fyra månader och föreläsningarna kommer i "repris" och du kan lyssna när du vill och hur ofta du vill på dem.

Ungefärliga föreläsningstider
Första föreläsningen kommer under vecka 23  2-8/6
Varannan Torsdag kväll ca 18,00 eller 
Varannan Lördag/Söndag förmiddag ca kl 9,00
eller 
Varannan Söndag kväll ca kl 19,00
kan tänkas att föreläsningarna blir två av samma så du kan välja vilken dag som passar bäst
Föreläsning i- Hur du skapar energi och magi
Föreläsning 2- Balans och hur göra om allt stannar
Föreläsning 3-  Hur Du gör för att utvecklas i dig själv
Föreläsning 4- Framgång, ekonomi mm

Start erbjudande
Kursen kostar 1400 kr 
Tag med en vän och det kostar 1200 kr per person
Tag med två vänner och det kostar 1000 kr per person
För att använda er av grupprabatten ska ni göra gemensam inbetalning
Swicha 0763-355000
eller BG 5189-8617
Maila sen era namn, adresser, mobilnummer och mailadress

Du kan naturligtvis enbart köpa kursmaterialet utan föreläsningar och Facebook Pris 950 kr

maila mig för mer info och frågor
werner.birgitta@telia.com

START
Så fort du har betalat in till mitt konto kommer symbollexikon mm med Posten och du har då mycket som gör att du kan köra igång direkt
Via vår Facebook sida kommer jag att lägga ut föreläsningstider och påminnelse
Maila mig vilka dagar och tider som passar dig bäst. eller om det inte spelar någon roll. 
Utifrån era svar spikar jag sen de dagar ni har föreläsning
Varmt Välkomna till en rolig och utvecklande kurs!
FORTSÄTTNING
kommer mer info
Jag har F-skatt och betalar naturligtvis moms och skatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar