Summa sidvisningar

torsdag 3 juli 2014

Torsdagen den 3/7-14 Kaffesumpen säger......

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!

Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR
20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
fungerar ej med kontantkort

0939-1147788
Birgitta Werner

PÅ GÅNG
Nu har mitt Drömlexikon kommit från tryckeriet och finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm

200 kr/st  FRI FRAKT 

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Mirakler sker
Ser hur Du omhuldad av nära och kära och alla dem Du har på andra sidan
Bara njut!
Slösa inte bort tiden i livet till att grubbla och ha kontrollbehov, utan njut och ha tillit!

Jag har också slumpat en äldre sump HÄR, och HÄR att läsa dem igen är den som "ny" för dig. 
Jag har siat i April om bla Karl-Philip Läs HÄR
NYTT! jag har dragit fem spelkort och tolkat dem genom mitt Drömlexikon FEM KORT
Telefontid Måndag-Onsdag kl !8-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad

Jag är med i Radio Krokom som deras medium
Lyssna på reprisen
klicka  HÄR

Kram Birgitta

Auktioner
länk hittar du  HÄR
Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar