Summa sidvisningar

lördag 23 augusti 2014

Lördagen den 23/8-14 kaffesumpen säger......

Vill du kontakta mig?
Läs dags aktuell kaffesump

DRÖMLEXIKON
Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm

FRI FRAKT
Läs mer om mina böcker och för att beställa KLICKA HÄR
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Nu kommer en lång rad av glädjande besked

Ser hur Din trygghet blir starkare och starkare, en oro som funnits länge försvinner
allt lyser av ett starkt ljus

Du kommer också nu ha nytta av all Din livsutbildning, hedra Dig själv för den utbildningen har ingen annan 
Du är unik!

Kram Birgitta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar