Summa sidvisningar

måndag 25 augusti 2014

Måndagen den 25/8-14 Kaffesumpen säger.......

Ditt medium Birgitta Werner
För kontakt med mig läs dags aktuell kaffesump
LÄS MER OM MIG HÄR


DRÖMLEXIKON
Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
FRI FRAKT
Läs mer om mina böcker och för att beställa KLICKA HÄR
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR

KAFFESUMPEN SÄGER.....
ÖNSKA!
just nu är det i sumpen en "turluva" så önska önska och önska igen!
och lyssna till Dig själv och Dina behov
Så härligt när jag sitter och skriver, så många med från andra sidan och det väller in kärlek till er alla!
så stark och innerlig kärlek!

Kram Birgitta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar