Summa sidvisningar

måndag 4 augusti 2014

Måndagen den 4/8-14 Kaffesumpen säger...

Ditt medium Birgitta Werner

Kontakta mig? se dags aktuell kaffesump

LÄS MER OM MIG HÄR

Birgitta Werner

Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR

KAFFESUMPEN SÄGER.....

Skäll inte på andra för skit Du fått av någon annan
huaa då :)
Sätt gränser där dom ska vara så går livet lättare utan skuld
Ser också hur skitprat sprids utan förankring, så slut med det, eller stoppa skitpratet med att inte föra det vidare och sätt gränser till dom som gör det

Du ligger så ljus och stark i sumpen så sätt gränser för skitprat och fortsätt framåt istället för att ta illa vid Dig , för Du har kraften att förändra Ditt liv till något fantastiskt 
är det Dig det pratas skit om? njut för det är beviset på DIN framgång :)

Kram Birgitta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar