Summa sidvisningar

måndag 1 september 2014

Måndagen den 1/9-14 Kaffesumpen säger.....

Ditt medium Birgitta Werner

för kontakt LÄS dags aktuell kaffesump


DRÖMLEXIKON
Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm


Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
200 kr FRI FRAKT
Läs mer om mina böcker och för att beställa KLICKA HÄR
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Jag har en starkt kvinna med mig från andra sidan, hon hälsar

Lev väl! njut i stunden! förlåt Dig själv och andra och älska innerligt, även på avstånd !

Först såg jag henne i sumpen, men nu fyller hon hela rummet med sin underbara energi 
och hälsningen är så stark :)


Jag har siat i slutet av Maj och bla om flygplan, bränder mm... Läs HÄR

Kram Birgitta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar