Summa sidvisningar

tisdag 16 september 2014

Tisdagen den 16/9-14 Kaffesumpen säger.......

Ditt medium Birgitta Werner
Behöver du mig?
läs
 HÄR


DRÖMLEXIKON
Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Rädslor, är ALDRIG intuition 
utan det är bara en spegling av Din tankar och livserfarenhet
MÖT rädslorna och fortsätt framåt
(finns mer om det i min bok Magkänsla.nu)

Från början när jag slumpade gamla sumpar, brukade jag läsa dem först, nu gör jag dagens sump först för att inte bli påverkad av det gamla LÄS dem :)

Jag har siat i slutet av Maj-14 och bla om flygplan, bränder mm... Läs HÄR

Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar