Summa sidvisningar

onsdag 8 oktober 2014

Onsdagen den 8/10.14 Kaffesumpen säger........

DRÖMLEXIKON
Tyda drömmar, fysiska besvär, bilder och spå i spelkort  mm

Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
FRI FRAKT
Läs mer om mina böcker Drömlexikon  och  MagKänsla.nu 

Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon LÄS  

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Din energi växer
Den ligger som en STOR energi runt hela Dig allt är öppet
Härligt!
Bakom den underbara energin ligger de nära och kära Du har på andra sidan och dom guidar Dig
Så bara följ med i allt som händer, var trygg!

Jag har slumpar två äldre sumpar, räknas som ny varje gång man läser dem.

Vill du kontakta mig? läs dagsaktuell kaffesump
Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar