Summa sidvisningar

söndag 7 december 2014

Söndagen den 7/12-14 Kaffesumpen säger.........

Ditt Medium / coach
Birgitta Werner
Telefontid Måndag-Onsdag kl 18-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad
0939-1147788

ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)
Beställ med att betala in till BG 5189-8617 eller Swish 0763-355000
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för
290 kr FRI FRAKT
KOM IHÅG ADRESSEN !
läs mer 

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Var stolt över Dig själv och visa upp Dig, stå för Din kunskap och värde, och det har inget med att göra hur mycket eller lite  Du väger eller äger eller hur frisk Du måste vara först.

Du behöver inte vara "perfekt" för att ge och få kärlek, framgång och glädje 
Du får ett glädjande besked och vägen är rak och enkel 

I förrgår så siade jag vad som kommer framöver för Världen, Sverige och Jämland och väder
och en del av vad jag siade i Maj ser ut som det slog in
Jag har slumpat två äldre sumpar, räknas som ny varje gång man läser dem.
Jag värnar om människor, visste du det här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar