Summa sidvisningar

söndag 18 januari 2015

Söndagen den 18/1-15 Kaffesumpen säger.....


Ditt Medium / coach
Birgitta Werner
 CHANSA! inget svar ingen kostnad
Ring mig 0939-1147788


ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)


och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för
290 kr FRI FRAKT 
KOM IHÅG ADRESSEN !
Beställ med att betala in till BG 5189-8617 eller Swish 0763-355000
läs mer 
MITT HUS I BRUNFLO KOMMER UT TILL FÖRSÄLJNING NU I JANUARI 
och det är visning på Lördagen den 17/1


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Låt tankar vila med att göra annat
städa, plocka undan, avsluta och gör färdigt
Idag är en viktig dag att inte påbörja nytt utan att först avslutat

Kram Birgitta
Tack för att du delar inlägget <3
medium, spå, kurs, medial utveckling, siat, sierska, rena hus, spöken, borttappat, medial grundutbildning, seans, kurs, försvunnen, tarot, magkänsla drömtydning,  spå kaffesump, magkänsla,djurkommunikation, andar,  spöken, sorg, framtid, kärlek, drömlexikon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar