Summa sidvisningar

måndag 16 mars 2015

Måndagen den 16/3-15 Kaffesumpen säger.....

Telefontid i dag Tisdag kl 11-13 ingen telefontid i kväll
0939-1147788

PÅ GÅNG

Lilla mässan i Östersund 2-3 Maj 2015
VINN FRI BILJETTER 
och se en del av utställarna, fler är på väg in..
läs mer HÄR
Medialt, massage, smycken, coach, yoga, fransfärgning, naglar mm mm

Onsdagen den 18/3 kl 10,00
RADIO KROKOM
lyssna, ring eller maila en fråga
info finns i länken


Vad kommer för dig 2015? vad behöver du se klart på för att förändra gamla mönster?
Kärlek? arbete? ekonomi?
jag ger också homeopatisk konsultation som hjälper/ läker ångest, sorg, värk, 
PMS, sömnproblem, chocker
kärlekssorg mm. mm.

 ca 10-15 minuter och kostar 200-300 kr

Ditt Medium / coach
Birgitta Werner

Telefontider Måndag-Onsdag kl 18-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad
Ring mig 0939-1147788


ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 
130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

290 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR
KAFFESUMPEN SÄGER.....
Tag tillvara på det Du tycker är roligt och det Du kan för det är det som gör Dig framgångsrik och unik
Fastna inte i det som Du inte kan, hindra Dig  inte heller med "fel tid", sjukdom, ekonomi etc LÖS problemen och bara fortsätt med det Du kan

För många år sedan (8-10) kom en man med kamera till mig för att få kontakt med sin morfar,
 i Torsdags sändes det i TV2 
läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

I går siade jag väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT
Kram Birgitta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar