Summa sidvisningar

söndag 31 maj 2015

Söndagen den 31/5-15 Kaffesumpen säger.......

Jag spår dig 
Jag läser in Ditt svar på en ljudfil och smsar den till Din mobilen eller mail, 

200 kr
Swisha GÅVAETT till 0763355000
eller till konto 8147-1,994 034 230-7  OBS skriv GÅVAETT och dina initialer
sen skickar du smsa med din fråga och mail/mobilnummer dit du vill ha ditt svar
Du kan fråga om till exempel ursprung till dåligt mående och rek. homeopatmedel, kärlek, ekonomi, arbete,tidigare liv eller helt enkelt "vad kommer för mig" mm. mm

Jag svarar så snart jag kan 
Kram Birgitta


Onsdagen den 27/5 kl 10,00
var jag med i radio Krokom som deras Medium
Lyssna direkt eller i efterhand, ring eller maila in en fråga
LADDA NER RADIONS APP länk och info nedan

STORSEANS 7/6-15 kl 18,00
Östersund
Två härliga timmar med hälsningar från andra sidan och du har möjlighet att ställa frågorinfo
Storseans


ERBJUDANDE!
I numret som kommer nu i tidningen Nära är jag med
köp mina bocker 


ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Jag är med i nr 5  i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa Magkänsla.nu för 
100 kr FRI FRAKT(ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

260 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Härlig sump 

Det är tid nu för att städa bort gammal skuld och invanda ovanor
Den gamla skulden är en lärdom/utbildning och Du ska nu förlåta Dig själv och släppa Dig själv fri
Det som varit går ändå inte att ändra och Du har nu suttit av Ditt "straff" NU är Du fri!

Var öppen i Ditt hjärta för mycket som kommer in i Ditt liv nu är allt det Du önskat, så tänk inte HUR utan bara följ med

Så från och med i dag ska Du aldrig mer fokusera på det Du inte kan, eller det Du gjort fel utan enbart hålla fokus på glädjen och kreativ nyfikenhet


läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

Jag har siat väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT
Kram
Birgitta Werner
Lilla mässan i Östersund 3-4 Oktober 2015
För kropp, knopp och själ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar